2008 m. liepos 29 d., antradienis

Quaker Rose

Pagaliau po ilgų trijų mėnesių siuvinėjimo baigiau šį semplerį. Pagal dizainerės Cynthia Daly Bradford rekomendacijas individualizavau savo vaikų vardais ir šeimos inicialais.
Spalvas rinkau pati.

Little By little Design Co. Sand Cashel linen, 4 Caron Waterlillies, 1 SNC, 1 Dinky Dyes, 158x100

After three long months of stitching I have finished making this sampler. By Cynthia Daly's Bradford recomendations I have individualized it with my children names and family initials.
I have chosen colours by myself.



11 komentarų:

zirzyle rašė...

Labai džiaugiuosi, kad pabaigei šitą semplerių. Sunku pasakyti kodėl, bet jis labai traukia mane. Labai gražios spalvos.. o dar šiuo metu esu pamišus dėl mėlynumo :)

Carol R rašė...

A lovely sampler

Dovilė rašė...

Super,koks jis man gražus ir dar prasmingas ir indivualizuotas, sveikinu.

Anonimiškas rašė...

Sveikinu ir aš :) Be galo gražus man šitas sampleris, negaliu atsispirt tiems kvakeriniams motyvams. O dar spalvos taip nuostabiai suderėjusios! Fantastiškas darbas, mane pavydas jama :)))

Anonimiškas rašė...

That's so pretty, I love your colour choices!

Anonimiškas rašė...

Priimk dar vienus sveikinimus! Kaip visada nepriekaištinga!

Jane rašė...

Congratulations on your finish, Loreta. Your colour choices look great. What a gorgeous piece - I especially love the rose :)

Susimac rašė...

Your colour choices are perfect. What a lovely finish it is

Lelia rašė...

Beautiful sampler!! It is lovely : )

Vaida rašė...

Fantastiškos spalvos, fantastiškas sempleris... Einu ir aš papavydėsiu :)

Loreta rašė...

Labas, as pirma karta rasau tau komentara , nors tiek kartu jau ziurejau bloga , o ka be sakyt apie tavo visus siuvinius naturoje, joks interneto puslapis negali atspindeti
to darbo. As didziuojuosi kiekvienu tavo dovantu siuviniu ,net tais , kuriuos tu ismetei i siuksliu deze , kaip visai netikusius. Jie kabo per kiekvienas Kaledas musu namuose , ir nors tu negali i juos ziureti , man jie kazkas nepakartojamo...dalele tavo darbo ir sirdies , kuria tu taip retai atveri...o as tave labai myliu ir visada busiu salia , jei tik leisi ..