2008 m. liepos 24 d., ketvirtadienis

Brilliante Weblog Award

I just have got another lovely award from Su! Thank you so much!

I pass it further with the following rules:

1.Put the logo on your blog
2.Add a link to the person who awarded you
3.Nominate at least 7 other blogs
4.Add links to those blogs on yours
5.Leave a message for your nominees on their blogs

I pass this award to:

1. Jurga
2.Vaida
3.Asta
4.Karina
5.Maija
6.Jessie
7.Dani

Thank you all for your inspiring work!

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveikinu! :D ir ačiū! :D Oi, man baisu, kad pinkeep'ai mūsų bus kreivi kreivi... :D

Anonimiškas rašė...

nu gražiausiai :D tikrai kad siurprizas :) ačiū ačiū, kokia garbė :)

Anonimiškas rašė...

Kaip jau pasipylė apdovanojamai!!! SVEIKINU!

Hearty Bakes rašė...

Thank you for presenting me this special award! I truly appreciate it!

Vaida rašė...

oi, o man už ką... aš dar tik mokausi..
gal ne šampano, gal vyno ;)?

Loreta rašė...

Gerai, Vaida, tiks ir vynas:)
O ką tu ten taip mokaisi? Nesuprantu...

Asta rašė...

brgqnvLabai ačiū Loreta:) tik aš nemanau, kad esu verta tokio apdovanojimo:)